Λίγο μετά τις 7 το πρωί της 5 Ιουνίου 1967, ο Σμήναρχος Οντέτ Μερόμ, της ισραηλινής αεροπορίας, κατέβασε την καλύπτρα του γαλλικής κατασκευής Μιράζ IIIC μαχητικού-βομβαρδιστικού, αναγνώρισε τον υψωμένο αντίχειρα του μηχανικού και ετοιμάστηκε για πόλεμο. Δεμένος κάτω από την πλαστική φυσαλίδα, με τις ανησυχίες να καθησυχάζουν από τον αμυδρό ήχο της μηχανής που δούλευε στο ρελαντί, ο Μερόμ ένιωσε μια καθησυχαστική αίσθηση σα να ήταν τυλιγμένος σε ένα κουκούλι καθώς άρχισε πριν από την απογείωση του, τις κινήσεις ρουτίνας. Απελευθερώνοντας τα φρένα, ένιωσε το Μιράζ με τα σε σχήμα δέλτα φτερά να τινάζεται ελαφρά προς τα εμπρός και να αρχίζει να γυρίζει.
Δευτερόλεπτα αργότερα το αεριωθούμενο πετούσε χαμηλά πάνω από τη γαλάζια έκταση της Μεσογείου, με την αναταραχή από τον αέρα που άφηνε πίσω του να δημιουργεί αφρό στην ταραγμένη επιφάνεια της θάλασσας. Ξύνοντας την επιφάνεια της θάλασσας για να αποφύγει τα παράκτια αιγυπτιακά ραντάρ, ο Μερόμ οδήγησε τα άλλα τρία Μιράζ του σμήνους του προς τα δυτικά πάνω από τη θάλασσα και μετά έστρεψε νότια με κατεύθυνση το Δέλτα του Νείλου και το στρατιωτικό αεροδρόμιο δυτικού Καΐρου. Κατά μήκος του διαδρόμου βρισκόταν ο στόχος του Μερόμ: μια σειρά παρκαρισμένα ρωσικά βομβαρδιστικά Τουπόλεφ Tu-16……………..
Μια μοναδική ευκαιρία να ανακαλύψετε τις απεριόριστες δυνατότητες των μαχητικών αεροσκαφών και να κατανοήσετε καλύτερα την επανάσταση της πολεμικής αεροπορίας, από τα πρώτα της βήματα μέχρι και τα τολμηρά φουτουριστικά σχέδια που αναπτύσσονται.
Ένα αναλυτικό πόνημα με λεπτομέρειες που θα φωτίσει πολλές πτυχές των σημαντικών αερομαχιών ανά τον κόσμο. Πρόκειται για ένα πραγματικό έργο-σταθμό. Με γλαφυρό και αποκαλυπτικό κείμενο δίνεται όλη η ένταση των μαχών αλλά και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθησαν. Περιλαμβάνεται η δράση και η εξέλιξη όλων των αεροπλάνων, από το Βιετνάμ μέχρι και τον Περσικό Κόλπο. Ο αναγνώστης, χωρίς να χρειάζεται να έχει ειδικές γνώσεις, παίρνει μια σαφή
εικόνα του πως λειτουργεί ένα σύγχρονο αεροσκάφος και ποιες είναι οι δυνατότητές του.
Διαβάστε για επιχειρήσεις με αεροσκάφη Α-4 Σκάιχωκ, F-105D, μιράζ, Φάντομ F-4, F-111, Φάντομ F-16, F-117A Στέλθ. Ενημερωθείτε για τα όπλα και τα ηλεκτρονικά αντίμετρα αυτών των αεροσκαφών, καθώς και για την καταστρεπτική δυνατότητα ενός Τόμαχοκ.
Έγχρωμες και ασπρόμαυρες φωτογραφίες, καθώς και χάρτες και σχεδιαγράμματα συνοδεύουν το κείμενο. Μια μοναδική έκδοση.
Η έρευνα, συγγραφή, επιλογή ύλης και σχολιασμός φωτογραφιών έγινε από καταξιωμένους βετεράνους αξιωματικούς και ειδικούς αναλυτές όπως:
Ο ΑΝΤΙΣΜΗΝΑΡΧΟΣ NELSON L. BEARD. Πιλότος μαχητικού της αεροπορίας των ΗΠΑ, έχει περισσότερες από 2.000 ώρες πτήσης με Φόντομ. Το 1983 του απονεμήθηκαν οι Πτέρυγες Αιγυπτιακής Αεροπορίας για πτήσεις F-4 στο Κάιρο. Έχει επίσης πετάξει πολύ στην Ευρώπη, τον Ειρηνικό, καθώς και στη Μέση Ανατολή.
Ο BRIAN COOPER. Είναι διευθυντής Ανάπτυξης Επιχειρήσεων στα Συστήματα Διοίκησης, Ελέγχου, Επικοινωνιών και Πληροφοριών (C3I). Έχει περισσότερα από 20 χρόνια πείρα στη σχεδίαση προηγμένων ψηφιακών σχεδίων.
Ο ΕΠΙΣΜΗΝΑΓΟΣ LINCOLN QUIGLEY. Πιλότος μαχητικού Φάντομ F-4. Έχει πάρει μέρος σε δέκα ασκήσεις Κόκκινη Σημαία. Έχει πετάξει με ή εναντίων των ναυτικών και αεροπορικών κλάδων δώδεκα εθνών, συγκεντρώνοντας πάνω από 3.100 ώρες πτήσης σε διάφορα μοντέλα Φάντομ.
Ο ΣΜΗΝΑΡΧΟΣ Τ. C. SKANCHY. Αποστρατεύτηκε πρόσφατα από την αεροπορία των ΗΠΑ. Ήταν διοικητής μιας πτέρυγας μάχης και του Τμήματος F-15 της Σχολής Οπλισμού Μαχητικών, στην αεροπορική βάση Νέλλις στη Νεβάδα.
Διαστάσεις 28Χ22, Σελίδες 169